01.06.2022
V posledních týdnech (05/2022) jsme tuto technologii
použili u jednoho ze svých projektů např. Šlovice – Přeštice, SO 203,
pro firmu SOLETANCHE na prodloužení „krátké“ vyčnívající armatury
z hlavy pilot opěry. Tato výztuž splňovala základní požadavek na
minimální délku vyčnívání 25 cm potřebnou pro nasazení lisu. Tato
technologie je výjimečná ve své rychlosti, v ideálních podmínkách lze
naspojkovat až 30 ks za hodinu. Tento typ spoje není náročný na prostor,
proto se dá využít v …
11.05.2022
V Pardubicích proběhla rekonstrukce
silničního mostu (březen 2021-duben 2022) nadjezd Kyjevská. Přemosťuje
komunikaci přes elektrifikovaný železniční koridor, silnici I třídy a
tři městské komunikace.
Znovu zprovozněn 15.4.2022
Na tomto složitém projektu jsme využili všechny naše technologie.
Naše smluvní činnost pro GD: Silnice Group a.s. a Společnost T.A.Q: Zvednutí (hydroservis) stávajících KA nosníků, reinjektáž kabelových kanálků, dodání a osazení mostních ložisek a mostních závěrů, bednění …
26.04.2022
Dálniční most vystavěný na úseku dálnice D35 Opatovice-Časy se pyšní titulem největšího mostního objektu na trase, je totiž až 1 km dlouhý a přemosťuje inundační území Labe i řeku samotnou.
Naše smluvní činnost pro GD: SMP CZ, a.s.: Dodávka podélného předpětí (1200 t předpínací výztuže) a napnutí kabelů a dále dočasné lanové připnutí zárodku pilíře k základu tohoto pilíře.
Betonový …
19.04.2022
V nočních hodinách, během
výluk, se přes víkend (15–17.4.22) pracovalo na ojedinělém otočení
první části mostu na dálnici D35, která vede přes železniční koridor
v Uhersku na Pardubicku. Jedná se o naprosto výjimečnou operaci (v ČR
poprvé), kde se betonová vahadla musela nejprve vybetonovat rovnoběžně
s tratí (mimo půdorys tratě) a následně poté otočit …
03.07.2012
Společnost Freyssinet CS, a.s. ukončila ke dni 14.1.2012 realizaci
projektu „Cestou vzdělávání ke zvýšení adaptability a
konkurenceschopnosti zaměstnanců SM7, a.s.“. Jednalo se o projekt
o celkovém rozpočtu cca 2,8 mil. Kč, financovaný z prostředků
Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu lidské
zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu ČR.
Předmětem projektu byla realizace komplexu vzdělávacích aktivit, které
přispěly ke zvýšení schopností zaměstnanců v oblasti měkkých
dovedností, jako je komunikace, týmová spolupráce a manažerské dovednosti,
ale také tvrdých dovedností, tj. počítačové kurzy …
02.01.2012
V listopadu a prosinci 2011 předepnuli
pracovníci firmy Freyssinet CS úspěšně šest mostních objektů na dálnici
A2 v Polsku. V rekordně krátkém čase a ve složitých klimatických
podmínkách se podařilo uložit, napnout a zainjektovat téměř 150 tun
předpínací výztuže na mostních objektech stavěných sesterskou firmou
Stavby mostov Slovakia, a.s.
Pro společnost Freyssinet CS to byla první zkušenost na stavbě v …
15.12.2011
Při rekonstrukci tramvajového mostu použila
firma Freyssinet CS většinu z technologií, kterými disponuje. Nosná
konstrukce mostu byla za úplné výluky zvednuta a posunuta v příčném
směru do správné polohy o cca 14 cm. Následně byla konstrukce zvednuta
o 80 cm a byla osazena nová hrncová ložiska Freyssinet.
Jedná se o první použití ložisek Freyssinet v České republice.
Poté byla konstrukce spuštěna do definitivní polohy. Povrchy …
02.12.2011
Nosnou konstrukci mostu, která
byla nedávno dokončena, tvoří dva samostatné komorové průřezy budované
metodou letmé betonáže. Každý most má délku přes 550 m. Vyšším
zhotovitelem mostu je Divize 4 firmy Metrostav.
Freyssinet CS prováděl předpínání pravého mostu. Do této konstrukce je zabudováno více než 400 tun předpínací výztuže.
Tvorba webových
stránek Creative Studio s.r.o.,
redakční systém 4site CMS
© FREYSSINET CS a.s., Všechna práva vyhrazena.