Reference

03.07.2012

Projekt podpořený z dotačních prostředků ESF a státního rozpočtu ČR

Společnost Freyssinet CS, a.s. ukončila ke dni 14.1.2012 realizaci projektu „Cestou vzdělávání ke zvýšení adaptability a konkurenceschop­nosti zaměstnanců SM7, a.s.“. Jednalo se o projekt o celkovém rozpočtu cca 2,8 mil. Kč, financovaný z prostředků Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu ČR.
Předmětem projektu byla realizace komplexu vzdělávacích aktivit, které přispěly ke zvýšení schopností zaměstnanců v oblasti měkkých dovedností, jako je komunikace, týmová spolupráce a manažerské dovednosti, ale také tvrdých dovedností, tj. počítačové kurzy …

CELÝ ČLÁNEK

02.01.2012

Mosty na dálnici A2 Strykow – Konotopa v Polsku

Mosty na dálnici A2 Strykow – Konotopa v Polsku V listopadu a prosinci 2011 předepnuli pracovníci firmy Freyssinet CS úspěšně šest mostních objektů na dálnici A2 v Polsku. V rekordně krátkém čase a ve složitých klimatických podmínkách se podařilo uložit, napnout a zainjektovat téměř 150 tun předpínací výztuže na mostních objektech stavěných sesterskou firmou Stavby mostov Slovakia, a.s.

Pro společnost Freyssinet CS to byla první zkušenost na stavbě v …

CELÝ ČLÁNEK

15.12.2011

Rekonstrukce mostu na tramvajové trati T6 KOMOKO

Rekonstrukce mostu na tramvajové trati T6 KOMOKO Při rekonstrukci tramvajového mostu použila firma Freyssinet CS většinu z technologií, kterými disponuje. Nosná konstrukce mostu byla za úplné výluky zvednuta a posunuta v příčném směru do správné polohy o cca 14 cm. Následně byla konstrukce zvednuta o 80 cm a byla osazena nová hrncová ložiska Freyssinet.

Jedná se o první použití ložisek Freyssinet v České republice.

Poté byla konstrukce spuštěna do definitivní polohy. Povrchy …

CELÝ ČLÁNEK

02.12.2011

Letmo betonovaný most na dálnici D3 přes rybník Koberný

Letmo betonovaný most na dálnici D3 přes rybník Koberný Nosnou konstrukci mostu, která byla nedávno dokončena, tvoří dva samostatné komorové průřezy budované metodou letmé betonáže. Každý most má délku přes 550 m. Vyšším zhotovitelem mostu je Divize 4 firmy Metrostav.

Freyssinet CS prováděl předpínání pravého mostu. Do této konstrukce je zabudováno více než 400 tun předpínací výztuže.

CELÝ ČLÁNEK

Tvorba webových stránek Creative Studio s.r.o.,
redakční systém 4site CMS